.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدير كل اطلاعات مازندران: برخورد قاطعانه با عرفان‌های دروغین

مدير كل اطلاعات (وزارت اطلاعات) استان مازندران با محكوم كردن جنايت‌هاي رژيم صهيونيستي در نوار غزه گفت: رژيم اشغالگر قدس با جنايت‌هايي كه در غزه مرتكب شده مقدمات سقوط و اضمحلال خود را رقم زده است.

به گزارش خبرگزاري رسا؛ حجت‌الاسلام علي حكيم، مدير كل اطلاعات مازندران، ، در جلسه شوراي فرهنگ عمومي استان در ساري، با محكوم‌كردن جنايت‌هاي رژيم صهيونيستي در نوار غزه گفت: رژيم اشغالگر قدس با جنايت‌هايي كه در غزه مرتكب شده مقدمات سقوط و اضمحلال خود را رقم زده است.

وي همچنين به پيام صريح رهبر معظم انقلاب در محكوميت جنايت‌هاي اين رژيم در نوار غزه اشاره كرد و افزود: پيام مقام معظم رهبري در محكوميت اعمال وحشيانه اين رژيم جعلي و تقدير از مبارزات بي‌امان مردم غزه نويد‌بخش پيروزي حق عليه باطل است.

مدير كل اطلاعات مازندران با اشاره به شرايط نيرو‌هاي رژيم صهيونيستي در نوار غزه اظهار داشت: در حال حاضر شرايط به گونه‌اي است كه اين رژيم جعلي به شكست خود پي برده و به احتمال بسيار زياد در آينده نزديك بدون هيچ شرطي عقب‌نشيني كرده و آتش‌بس را خواهد پذيرفت.

حجت‌الاسلام حكيم با تقدير از مقاومت مردم بي‌دفاع غزه خاطر‌نشان كرد: رژيم صهيونيستي فهميده است كه نمي‌تواند در برابر مقاومت و ايستادگي مردم فلسطين به جنگ ادامه دهد.

وي همچنين از آواره‌شده بيش از يك ميليون اسرائيلي بر اثر اصابت موشك‌‌‌هاي نيروهاي حماس خبر داد و بيان داشت: شكست مفتضحانه رژيم جعلي اسرائيل قريب‌الوقوع است.
مدير كل اطلاعات مازندران در بخشي ديگر از سخنان خود با ارائه مطالبي پيرامون انحراف‌ها و خرافه‌هاي موجود در سطح جامعه از برخورد قاطع نيروهاي انتظامي، قوه قضاييه و نهادهاي مرتبط با اين گونه عرفان‌هاي دروغين خبر داد و ابراز داشت: از گسترش هرگونه انحراف و سوء استفاده از عقايد مردم جلوگيري مي‌كنيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.